Běžná cena: | 485 Kč |
Sleva: | 28% |
Dostupnost: | Nedostupné |
---|
„Pro mne nevýhoda, že je ve velké vzdálenosti od bydliště a musím použít zásilkovnu, doručení za další poplatek, než když bych si dojela do obchodu.“
Slovník se soustřeďuje na základní pojmy vyskytující se vnejznámějších komunikačních teoriích zabývajících se vztahem médií aspolečnosti. Hesla mapují vědy, které souvisejí s mediální komunikací(psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmytýkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace.
Kliknutím na tlačítko zařadíte knihu do seznamu k pozdějšímu nákupu.
Přidat do seznamu přání »Přejete si dostat určitou knihu? Přidejte ji do seznamu přání a zašlete jej svým známým.
Přidat do přečtených knih »Máte již přečtenou danou knihu? Zařaďte si jí do knihovny a najděte podobné.