Běžná cena: | 485 Kč |
Sleva: | 28% |
Dostupnost: | Nedostupné |
---|
„Kupuji celkem hodně knih. Zde najdu téměř vše, co potřebuji za příznivé ceny. Nakupuji zde rád a pravidelně.“
Slovník se soustřeďuje na základní pojmy vyskytující se vnejznámějších komunikačních teoriích zabývajících se vztahem médií aspolečnosti. Hesla mapují vědy, které souvisejí s mediální komunikací(psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmytýkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace.
Kliknutím na tlačítko zařadíte knihu do seznamu k pozdějšímu nákupu.
Přidat do seznamu přání »Přejete si dostat určitou knihu? Přidejte ji do seznamu přání a zašlete jej svým známým.
Přidat do přečtených knih »Máte již přečtenou danou knihu? Zařaďte si jí do knihovny a najděte podobné.