NEJVĚTŠÍ NÁKUPNÍ SVÁTEK JE TADY! BLACK FRIDAY SE SLEVOU AŽ 89 %. PROHLÉDNOUT AKCE TADY

Zavřít

HLÍDAT DOSTUPNOST A CENU

Strategie modrého oceánu - Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry

Renée Mauborgne , W. Chan Kim
Běžná cena: 417 Kč
Sleva: 20%
Naše cena: 334 Kč
Produkt momentálně nelze objednat
Dostupnost: Nedostupné
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0287144
EAN: 9788072612956
ISBN: 978-80-7261-295-6
Nakladatel: Management Press
Vazba: vázaná
Počet stran: 284
Rok vydání: 2015
Rozměry: 242x173x23mm
Váha: 617g
Kategorie: Zdraví a životní styl

„Můj první nákup a vše v naprostém pořádku. Což se nedá říct o větších eshopech L***r nebo Dobrov**ý“

Strategie modrého oceánu - Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry 334 CZK Nové

NEBOJUJTE S KONKURENTY – VYŘAĎTE JE ZE HRY Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby se něčím odlišily od svých konkurentů. Výsledkem takového přístupu jsou v dnešních podmínkách, kdy jednotlivá odvětví jsou doslova přeplněna konkurenty a kdy jejich nabídka vysoko převyšuje poptávku, „rudé oceány“, v jejich krvavých vodách mezi sebou tito soupeři zápasí o neustále se zmenšující ziskový potenciál. Kniha W. Chana Kima a Renée Mauborgneové vystavuje pochybám vše, co bylo až dosud považováno za předpoklad strategického úspěchu. Tvrdí, že ačkoli většina firem se vrhá do „rudých oceánů“ líté konkurence, pravděpodobnost, že by jim taková strategie mohla zajistit budoucí ziskový růst, je dnes stále menší a menší. Ačkoli autoři vycházejí z důkladného studia více než 150 „strategických tahů“, k nimž došlo během více než sta let ve třiceti odvětvích. Dokazují, že základem úspěchu vůdčích firem zítřka nebudou vítězné střety s konkurenty, ale vytváření „modrých oceánů“ svrchovaného tržního prostoru zralého pro další růst. Takové strategické tahy – autoři je označují jako „hodnotové inovace“ – vytvářejí skokové přírůstky jak pro firmu, tak pro její zákazníky, vyřazují konkurenty ze hry a podněcují a uvolňují novou poptávku. Kniha Strategie modrého oceánu přináší systematický přístup, jenž umožňuje minimalizovat význam konkurenčních firem a odkázat je do „postavení mimo hru“. V knize, která od základu mění tradiční pohled na strategii, autoři předkládají prověřené systémové rámce, analytické nástroje a principy umožňující úspěšné zformulování a realizaci strategií modrého oceánu – úspěšné vytváření a využívání „modrých oceánů“ příležitostí. Kniha W. Chana Kima a Renée Mauborgneové, která fakticky převrací tradiční myšlenkové pojetí strategie, tak načrtává spolehlivou mapu „nové smělé cesty k budoucím podnikatelským vítězstvím“. Druhé aktualizované a rozšířené vydání obsahuje nový úvod autorů, dvě nové kapitoly a další z nich jsou rozšířeny o nové poznatky. Nové kapitoly jsou obohaceny například o problematiku sladění systému aktivit organizace tak, aby v praxi vznikla udržitelná strategie modrého oceánu, o to, jak v průběhu času obnovovat modré oceány, protože po určité době firmy modrý oceán napodobí a udělají z něj oceán rudý, a v neposlední řadě o deset nejobvyklejších pastí rudého oceánu, které drží firmy v rudých vodách, i když chtějí plout směrem k modré hladině. W. Chan Kim a Renée Mauborgne jsou profesory strategie a managementu na INSEAD, prestižním institutu ve Fontainebleau nedaleko Paříže. Oba autoři se rovněž podílejí na jeho řízení. Na seznamu 50 největších myslitelů World´s Top Management Gurus se umístili na druhém místě. Více o strategii modrého oceánu na www.blueoceanstrategy.com nebo na Twitter @BlueOceanStrtgy.

Štítky: Monografie, Inovace, Strategický management, Konkurenceschopnost

MOJE KNIHOVNY

  Adresa odběru Poplatek Kdy bude zboží připraveno?
Praha 7, V Háji 15 ZDARMA Nelze objednat
Balíkovna a AlzaBoxy 49 Kč Nelze objednat
Zásilkovna výdejní místa a Z-boxy 55 Kč Nelze objednat
Česká pošta - Balík na poštu 65 Kč Nelze objednat
PPL výdejní místa 69 Kč Nelze objednat
PPL výdejní místa Slovensko 99 Kč Nelze objednat
  Způsob dopravy Cena dopravy Kdy zboží obdržím?
Balíkovna na adresu 59 Kč Nelze objednat
Doručení na adresu 79 Kč Nelze objednat
Kurýr PPL ČR 99 Kč Nelze objednat
Kurýr PPL SK 169 Kč Nelze objednat
Uvedené ceny jsou včetně DPH
  Způsob platby Cena platby
Na prodejně 9 Kč
Bankovním převodem ZDARMA
Dobírka 39 Kč
Dobírka 39 Kč
Dobírka 39 Kč
VISA / Master Card ZDARMA
PLATBA 24 – Česká spořitelna ZDARMA
GE Money Bank ZDARMA
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank ZDARMA
MojePlatba – Komerční banka ZDARMA
mPenize - mBank ZDARMA
ČSOB ZDARMA
Fio banka ZDARMA
PaySec ZDARMA
Masterpass ZDARMA
Edenred od 29 Kč
Benefity od 29 Kč
Twisto ZDARMA
Hotově na pobočce Zásilkovna 39 Kč
Gallery Beta od 29 Kč
Dobírka 39 Kč
Uvedené ceny jsou včetně DPH

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)