Běžná cena: | 79 Kč |
Sleva: | 3% |
Dostupnost: | Nedostupné |
---|
„Za mně perfektní obchod, vstřícné jednání a perfektní komunikace. Mohu jen a jen doporučit.“
Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu. Dále, jak dostat lidí na Ruské kolo - to znamená, jak si je udržet jako své zákazníky. Následuje část, která Vám vyvrátí absolutně vše, čemu jste až doposud věřili. Má název Mýty našeho školství. Nakonec se dozvíte, jak poskytovat zákazníkům servis tak, aby se takzvaně recyklovali - opakovaně kupovali vaše výrobky.
Kliknutím na tlačítko zařadíte knihu do seznamu k pozdějšímu nákupu.
Přidat do seznamu přání »Přejete si dostat určitou knihu? Přidejte ji do seznamu přání a zašlete jej svým známým.
Přidat do přečtených knih »Máte již přečtenou danou knihu? Zařaďte si jí do knihovny a najděte podobné.