JEN DO NEDĚLE DOPRAVA NA VÝDEJNÍ MÍSTA BALÍKOVNY ZA 20 KČ. PLATÍ PŘI NÁKUPU NAD 499 KČ. NAKUPTE DÁRKY VÝHODNĚ A VČAS.

Zavřít

HLÍDAT DOSTUPNOST A CENU

The Graphic Language of Neville Brody 3 (ENG)

Adrian Shaughnessy , Neville Brody
Běžná cena: 1 445 Kč
Sleva: 15%
Naše cena: 1 234 Kč
Produkt momentálně nelze objednat
Dostupnost: Nedostupné
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: DN00461915
EAN: 9780500295267
Nakladatel: Thames & Hudson
Vazba: brožovaná
Počet stran: 352
Rok vydání: 2023
Jazyk: Anglicky
Kategorie: Cizojazyčné knihy

„Najdu v tomto obchodě i některé tituly, které ostatní prodejci nenabízí“

The Graphic Language of Neville Brody 3 1234 CZK Nové

A follow-up to two highly successful monographs (1988 and 1994) on the work of the most important British designer of his generation, showcasing projects from the past twenty-five years of his career. Ever since defining the look of the 1980s music scene as art director of the Face, Neville Brody has been one of the most consistently innovative and shape-shifting graphic designers of the past fifty years. Since his second monograph was published in 1994, he has produced a body of editorial, typographic, information and interface design of unparalleled boldness and sophistication for global clients that include Samsung, Shiseido, Coca-Cola, the UK's Channel 4 and Dom Perignon.The Graphic Language of Neville Brody 3 brings twenty-five years of work together in thematic sections that address the key fields of his vibrant design projects, including typographic experimentation, information graphics, cultural subversion and design systems. Richly illustrated, each project is explored in detail, revealing the work that has defined Brody's recent career across six chapters, from major brands to magazine editorials and features, revealing how Brody's design language has evolved since the 1990s. Many young designers working today, digital natives included, may not yet have been exposed to Brody's design genius at a time when the originality of work from the 1980s and 1990s across many creative disciplines is finding a new generation of fans.This inspirational volume will be essential reading for anyone interested in the evolution of graphic design over the past three decades.

MOJE KNIHOVNY

  Adresa odběru Poplatek Kdy bude zboží připraveno?
Praha 7, V Háji 15 ZDARMA Nelze objednat
Balíkovna a AlzaBoxy 49 Kč Nelze objednat
Zásilkovna výdejní místa a Z-boxy 55 Kč Nelze objednat
Česká pošta - Balík na poštu 65 Kč Nelze objednat
PPL výdejní místa 69 Kč Nelze objednat
PPL výdejní místa Slovensko 99 Kč Nelze objednat
  Způsob dopravy Cena dopravy Kdy zboží obdržím?
Balíkovna na adresu 59 Kč Nelze objednat
Doručení na adresu 79 Kč Nelze objednat
Kurýr PPL ČR 99 Kč Nelze objednat
Kurýr PPL SK 169 Kč Nelze objednat
Uvedené ceny jsou včetně DPH
  Způsob platby Cena platby
Na prodejně 9 Kč
Bankovním převodem ZDARMA
Dobírka 49 Kč
Dobírka 39 Kč
Dobírka 49 Kč
VISA / Master Card ZDARMA
PLATBA 24 – Česká spořitelna ZDARMA
GE Money Bank ZDARMA
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank ZDARMA
MojePlatba – Komerční banka ZDARMA
mPenize - mBank ZDARMA
ČSOB ZDARMA
Fio banka ZDARMA
PaySec ZDARMA
Masterpass ZDARMA
Edenred od 29 Kč
Benefity od 29 Kč
Twisto ZDARMA
Hotově na pobočce Zásilkovna 39 Kč
Gallery Beta od 29 Kč
Dobírka 49 Kč
Uvedené ceny jsou včetně DPH

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)