Běžná cena: | 499 Kč |
Sleva: | 42% |
Dostupnost: | Nedostupné |
---|
Kód: | D0267590 | |
---|---|---|
ISBN: | 978-80-265-0025-4 | |
Nakladatel: | BizBooks | |
Počet stran: | 288 | |
Jazyk: | Česky | |
Zabezpečení: | Bez Adobe DRM | |
Kategorie: | Management | |
Knihu obdržíte ve formátech: | ||
|
„Super obchod, rychlé dodání i před Vánoci oproti konkurenci, kde trvá odeslat balík i přes 10 dní“
Kniha Tvorba business modelů je určena těm, kdo jsou připraveni odhodit zastaralé způsoby myšlení a přijmout nové, inovativní modely tvorby hodnoty: manažerům, konzultantům, podnikatelům – a obecně všem, kdo zastávají vedoucí pozice v organizacích všeho druhu. Symbolem naší generace jsou rozvratné nové business modely. Jen málokdo jim však opravdu rozumí, a to přesto, že tyto modely zcela mění konkurenční prostředí celých odvětví. Kniha vám proto nabízí účinné, jednoduché a ověřené nástroje, s kterými dokážete business modely chápat, vytvářet, transformovat a nakonec také realizovat. Publikace vás naučí účinné a praktické techniky inovace, kterých v současné době využívají přední světové firmy. Nabídneme vám systematický postup, jak pochopit principy nového business modelu, navrhnout jej a realizovat – nebo jak analyzovat a transformovat starý. NA KNIZE SPOLUPRACOVALO 470 LIDÍ Z PRAXE Kniha Tvorba business modelů je sama příkladem toho, co říká. Procesu tvorby se účastnilo 470 lidí ze 45 zemí a originál knihy byl financován a vyroben nezávisle na tradičním nakladatelském průmyslu. Přehledná grafická úprava postavená na jasných vizuálních prvcích pak umožňuje okamžité praktické využití. Ondřej Bartoš, partner venture kapitálové investiční společnosti Credo Ventures: Tvorba business modelů je jednou z nejužitečnějších byznys knih, na které jsem v posledních letech narazil. Jednoduchou a názornou formou přináší porozumění principům tvorby opravdu konkurenceschopných business modelů, jejichž prostřednictvím mohou společnosti dosahovat náskoku před konkurencí a zvyšovat svou hodnotu. Knihu doporučuji i začínajícím podnikatelům, protože je naučí lépe pochopit, jakým způsobem by měli vytvářet hodnotu ve svém podnikání.
Kliknutím na tlačítko zařadíte knihu do seznamu k pozdějšímu nákupu.
Přidat do seznamu přání »Přejete si dostat určitou knihu? Přidejte ji do seznamu přání a zašlete jej svým známým.
Přidat do přečtených knih »Máte již přečtenou danou knihu? Zařaďte si jí do knihovny a najděte podobné.