DĚTSKÉ KNIHY NAKLADATELSTVÍ SVOJTKA SE SLEVOU 28 %. PROHLÉDNĚTE SI NABÍDKU KNIH

Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování

Derek Thompson
Běžná cena: 369 Kč
Sleva: 28%
Naše cena: 264 Kč
Dostupnost: Externí sklad
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0369320
EAN: 9788075550262
ISBN: 978-80-7555-026-2
Nakladatel: Jan Melvil Publishing
Vazba: brožovaná
Počet stran: 344
Rok vydání: 2017
Rozměry: 216x145x19mm
Váha: 448g
Jazyk: Česky
Kategorie: Zdravý způsob života

„Byla jsem na 100 % spokojená, oceňuji profesionální přístup a rychlé jednuání.“

Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování 264 CZK Nové Skladem

Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.

Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.

Dozvíte se například:

proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)

že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu

že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct

jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí

že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy

jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele

proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny

jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu

proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít

že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu O autorovi

Derek Thompson je uznávaným redaktorem časopisu The Atlantic, do něhož přispívá články o ekonomice a médiích. Pravidelně se podílí na podcastu Here and Now v National Public Radio a často vystupuje v televizi, včetně stanic CBS a MSNBC. Magazíny Inc. i Forbes ho uvedly na seznamu „30 pod 30“. Žije v New Yorku.

MOJE KNIHOVNY

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)